Poprawa doświadczenia pasażera
Badanie i poprawa doświadczenia pasażera przynosi lotnisku korzyści w postaci wzrostu przychodów, wzmocnienia pozycji konkurencyjnej i poprawy wizerunku lotniska. Pracujemy zgodnie z Service Design Thinking – metodą tworzenia usługi wyróżniającej firmę na rynku od strony technicznej, ekonomicznej, funkcjonalnej i emocjonalnej. W BBSG wierzymy, że innowacja nie sprowadza się tylko do nowej infrastruktury i rozwiązań technologicznych. Dlatego tak ważne w naszej pracy jest całościowe doświadczenie pasażera, klienta, inwestora.
Podpowiadamy jak poprawić doświadczenie pasażerów, jak wprowadzić nowe usługi na lotnisku, jak uzyskać z tych działań spodziewane, a czasami zaskakujące korzyści.
Pobierz pdf: Poprawa doświadczenia pasażera_BBSG (1,22 MB) PobierzCzy chcesz wiedzieć więcej?
W ramach usługi wykonujemy
- Profilowanie pasażerów
- Badania doświadczenia pasażera
- Identyfikację obszarów szybkiej poprawy
- Wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie obsługi pasażerów
- Service design – projektowanie nowych i poprawianie istniejących usług na lotniskach
Korzyści dla Klienta
- Wzrost przychodów lotniska
- Wzrost zadowolenia pasażerów
- Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej wobec innych lotnisk i/lub przewoźników
- Poprawa wizerunku lotniska