Lotniska

W Polsce i całej Europie Środkowo Wschodniej, od 2004 roku, lotniska i cały transport lotniczy odnotowują dynamiczny rozwój. Wzrost liczby pasażerów, ich oczekiwań, nowe połączenia, przewoźnicy i infrastruktura niosą ze sobą liczne wyzwania, na które BBSG pomaga odpowiedzieć.

Poprawa doświadczenia pasażera

Badanie i poprawa doświadczenia pasażera przynosi lotnisku korzyści w postaci wzrostu przychodów, wzmocnienia pozycji konkurencyjnej i poprawy wizerunku lotniska. Pracujemy zgodnie z Service Design Thinking – metodą tworzenia usługi wyróżniającej firmę na rynku od strony technicznej, ekonomicznej, funkcjonalnej i emocjonalnej. W BBSG wierzymy, że innowacja nie sprowadza się tylko do nowej infrastruktury i rozwiązań technologicznych. Dlatego tak ważne w naszej pracy jest całościowe doświadczenie pasażera, klienta, inwestora.

Podpowiadamy jak poprawić doświadczenie pasażerów, jak wprowadzić nowe usługi na lotnisku, jak uzyskać z tych działań spodziewane, a czasami zaskakujące korzyści.

Pobierz

Czy chcesz wiedzieć więcej?

bartosz-baca
Skontaktuj się z: Bartosz Baca
  • 502 18 44 24

W ramach usługi wykonujemy

  • Profilowanie pasażerów
  • Badania doświadczenia pasażera
  • Identyfikację obszarów szybkiej poprawy
  • Wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie obsługi pasażerów
  • Service design – projektowanie nowych i poprawianie istniejących usług na lotniskach

Korzyści dla Klienta

  • Wzrost przychodów lotniska
  • Wzrost zadowolenia pasażerów
  • Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej wobec innych lotnisk i/lub przewoźników
  • Poprawa wizerunku lotniska

Jak możemy pomóc rozwijać Twój biznes?

Dowiedz się więcej

Nasi klienci

Wielu klientów polega na naszym podejściu i na stylu współpracy z nami.

Nowoczesne usługi

Zobacz na czym polega poprawa doświadczenia pasażera na lotnisku.