Poprawa doświadczenia pasażera
Badanie i poprawa doświadczenia pasażera przynosi korzyści, które można zebrać w trzy podstawowe wiązki: wzrost przychodów, wzmocnienie pozycji konkurencyjnej i poprawa wizerunku. Wprowadzanie nowych rozwiązań nie tylko w wymiarze floty i połączeń, ale przede wszystkim tym związanym z pasażerem, staje się koniecznością. Innowacyjny element podejścia opieramy na Service Design Thinking – metodzie tworzenia usługi wyróżniającej firmę na rynku od strony technicznej, ekonomicznej, funkcjonalnej i emocjonalnej. Fundamenty tej metody w branży lotniczej stworzono w liniach lotniczych SAS. Dziś projekty realizowane zgodnie z tym podejściem można spotkać w wielu liniach lotniczych działających z sukcesem.
Pomagamy wprowadzić innowacje w ofercie przewoźnika.
Pobierz pdf: Poprawa doświadczenia pasażera lotniska (1,03 MB) PobierzCzy chcesz wiedzieć więcej?
W ramach usługi wykonujemy
- Profilowanie pasażerów
- Badanie doświadczenia pasażerów
- Identyfikację obszarów szybkiej poprawy
- Wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie obsługi pasażerów
- Service design – projektowanie nowych i poprawianie istniejących usług
Korzyści dla Klienta
- Przywiązanie pasażera – lojalność bez kosztów programu lojalnościowego
- Poprawa wizerunku
- Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej wobec innych przewoźników
- Wzrost przychodów