Linie lotnicze

Przewoźnicy to najważniejszy element systemu transportu lotniczego. Wprawdzie dawno już minęły czasy „Wniebowziętych”, a ludzie latają nie dlatego że „człowiek musi sobie od czasu do czasu polatać”, ale dlatego że muszą szybko przemieścić się z punktu A do punktu B. Czy to jednak oznacza, że podróż lotnicza nie musi już być miła, łatwa i przyjemna? Wprost przeciwnie. Wygrywają ci, którzy się odróżniają.
Podpowiadamy jak dobrze się wyróżnić.

Poprawa doświadczenia pasażera

Badanie i poprawa doświadczenia pasażera przynosi korzyści, które można zebrać w trzy podstawowe wiązki: wzrost przychodów, wzmocnienie pozycji konkurencyjnej i poprawa wizerunku. Wprowadzanie nowych rozwiązań nie tylko w wymiarze floty i połączeń, ale przede wszystkim tym związanym z pasażerem, staje się koniecznością. Innowacyjny element podejścia opieramy na Service Design Thinking – metodzie tworzenia usługi wyróżniającej firmę na rynku od strony technicznej, ekonomicznej, funkcjonalnej i emocjonalnej. Fundamenty tej metody w branży lotniczej stworzono w liniach lotniczych SAS. Dziś projekty realizowane zgodnie z tym podejściem można spotkać w wielu liniach lotniczych działających z sukcesem.

Pomagamy wprowadzić innowacje w ofercie przewoźnika.

Pobierz

Czy chcesz wiedzieć więcej?

bartosz-baca
Skontaktuj się z: Bartosz Baca
  • 502 18 44 24

W ramach usługi wykonujemy

  • Profilowanie pasażerów
  • Badanie doświadczenia pasażerów
  • Identyfikację obszarów szybkiej poprawy
  • Wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie obsługi pasażerów
  • Service design – projektowanie nowych i poprawianie istniejących usług

Korzyści dla Klienta

  • Przywiązanie pasażera – lojalność bez kosztów programu lojalnościowego
  • Poprawa wizerunku
  • Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej wobec innych przewoźników
  • Wzrost przychodów

Jak możemy pomóc rozwijać Twój biznes?

Dowiedz się więcej

Nasi klienci

Wielu klientów polega na naszym podejściu i na stylu współpracy z nami.

Nowoczesne usługi

Zobacz na czym polega poprawa doświadczenia pasażera na lotnisku.