Projektowanie usług w sektorze publicznym
W Polsce projektowanie usług staje się tematem obecnym w przestrzeni publicznej i znajduje już swoje odniesienia w konkretnych działaniach samorządów. Dlaczego?
Ponieważ wymagania klientów odnośnie jakości świadczonych usług przez instytucje publiczne rosną. Widoczny jest trend modernizacji administracji skupiający się na perspektywie klienta, profesjonalizacji usług, wdrażaniu kompleksowych usprawnień w świadczonych usługach obywatelom. Jednocześnie wciąż istnieje potrzeba budowy silnej marki gminy/miasta/regionu, zadowolenia społecznego (na co wpływ mają dobrze zaprojektowane usługi).
Świadczymy usługi współpracując z czołowymi projektantami usług z Polski i Europy. Prowadzimy projekty, szkolimy i wdrażamy innowację w sektorze publicznym.
Czy chcesz wiedzieć więcej?
W ramach usługi wykonujemy
- Badania doświadczenia klienta sektora publicznego
- Identyfikację obszarów szybkiej poprawy
- Wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie obsługi klientów sektora publicznego
- Service design – projektowanie nowych i poprawianie istniejących usług w sektorze publicznym
- Tworzenie skutecznych systemów obsługi inwestorów i przedsiębiorców
Korzyści dla Klienta
- Wzrost zadowolenia klientów i interesariuszy
- Poprawa wizerunku jednostek sektora publicznego
- Wzrost efektywności jednostek sektora publicznego